یکی از مهم ترین بخش های خانه ، اتاق خواب کودک است که باید به طراحی و دیزاین آن توجه کنید . کودکان به دلیل عاطفه و روحیه ظریفی که دارند باید اتاق خوابی پر از آرامش داشته باشند . یکی از عوامل بسیار مهم ، انتخاب کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب کودک است که بر دیگر وسایل اتاق خواب مثل سرویس خواب ، پرده ، فرش و . . . . تاثیر گذار است .

مهم ترین نکات خرید کاغذ دیواری :

رنگ مناسب : سعی کنید از رنگ های تند تیره برای اتاق خواب کودک استفاده نکنید چرا که بر روحیات کودک شما تاثیرات منفی می گذارد . بهترین انتخاب برای رنگ کاغذ دیواری ، رنگ های خنثی مانند سفید می باشد که حتی اتاق خواب را دلباز تر نشان می دهد .

طرح و مدل مناسب کاغذ دیواری : استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های حیوانات یا شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک نیز انتخاب مناسبی می باشد .

بین وسایل اتاق خواب و کاغذ دیواری هارمونی ایجاد کنید :

ایجاد هارمونی در دکوراسیون تمام قسمت های خانه بسیار مهم می باشد. همچنین بهتر است که بین وسایل اتاق کودک و کاغذ دیواری آن نیز هارمونی ایجاد کنید تا باعث ایجاد انسجام و هماهنگی در اتاق شود .

از کاغذ دیواری های قابل شست و شو استفاده کنید : همه ما می دانیم که کودکان با شیطنت هایی که دارند، ممکن است کاغذ دیواری اتاقشان را کثیف کنند. پس بهتر است کاغذ دیواری که برای آن ها انتخاب می کنید قابل شست و شو باشد تا بتوانید آن را تمیز کنید .

قیمت کاغذ دیواری چگونه محاسبه می شود ؟

تعیین قیمت سرویس خواب به عامل مختلفی مثل کیفیت و جنس کاغذ دیواری ، اندازه کاغذ دیواری و . . . بستگی دارد .