تاثیر ارتودنسی بر زیبایی

امروزه افراد که از نا هنجاری های دندان های خود رنج میبرند به دندان ترمیم و درست کردن آنها هستند که به سمت ارتودنسی دندان روی می آورند و تاثیری که ارتودنسی بر روی چهره میگذارد بیشتر آنچه فک میکنید است و خیلی در زیبایی چهره و لبخند تاثیر میگذارد.

اغلب افرادی که دندان های کج و نا مرتبی دارند از خندیدن خجالت میکشند چون دندان های نا مرتب باعث میشود آنها چهره زیبای خود را از دست بدهند.

به همین خاطر پدر و مادرانی که به فکر فرزندان خود هستند از وقتی که میبینند کودکشان دندان های نا مناسبی دارد اقدام به پیشگیری میکنند تا در آینده کودک دچار کمبود اعتماد به نفس نکند از همین رو به دنبال یک دکتر ارتودنسی خوب میگردند تا دندان بچه های خود را با استفاده از ارتودنسی کودکان مرتب و زیبا تر کنند.

از همین رو کودکانی که دچار نا هنجاری دندان هستند دیگر با خیال راحت در آینده میتوانند لبخند بزنند و نگران هیچ چیز نباشند .

به چندتا از مزیت های ارتودنسی در کودکی اشاره میکنم

· روند درمان سریع تر

· بوجود آوردن اعتماد به نفس بیشتر در کودکان

· سالم ماندن دیگر دندان ها

· و ...

کدام مشکلات ارثی دندان های کودکان به وسیله ارتودنسی حل می شوند؟

شما از بهترین متخصص ارتودنسی هم سوال بپرسید به شما میگوید درمان ارتودنسی در کودکان می تواند مشکلات ژنتیکی و مسائل بوجود آمده ناشی از حوادث یا بیماری های دندان باشد که پس از تشخیص و بررسی میتواند آن ها را مداوا کند.

مهم است که در صورت رویت علائم و نشانه ها یی در کودک خود آنرا برای معاینه و ارزیابی نزد یک ارتودنتیست ببرید ، حتی در زمانی که به نظر می رسد کودک شما خیلی کوچک است.

کار متخصصان ارتودنسی صرفا رفع مشکلات دندان های فرزند شما نیست .

آنان در صورت امکان می توانند از وقوع این مشکلات جلوگیری به عمل آورند.

تشخیص زود هنگام و درمان به موقع کودک شما ، می تواند از یک روش تهاجمی در حال حاضر و یک عمل جراحی پیچیده در آینده شما را بی نیاز کند.

تشخیص مشکلاتی مانند:

  • جلوزدگی فک
  • عقب ماندگی فک
  • اندازه دندان ها
  • دندان های اضافی
  • دندان های ازدست رفته
  • اختلالات فکی دندانی

همچنین عادات نادرست در میان کودکان مانند مکیدن انگشت شست و تنفس دهانی از مشکلاتی هستند که با مداخلات ارتودنسی بر طرف می شوند.